Άρθρο του Κώστα Κατσιμίγα*, Αρχιτέκτονα Χωροτάκτη, Περιφερειακού Συμβούλου ΑΜΘ
ΠΟΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΟ ΧΩΡΟ;
ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ Η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ “ΟΝΕΙΡΟ ΑΠΑΤΗΛΟ” ΚΑΙ ΕΥΣΕΒΗ ΠΟΘΟ;
ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΕΛΛΗΝΟΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ;
ΓΙΑΤΙ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΑΠΟΚΟΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ – ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ – ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΕΝΔΟΧΩΡΑ;
ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΒΙΛΕΓΚΡΑΝΤ;
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
*Ο Κώστας Κατσιμίγας είναι αρχιτέκτονας - χωροτάκτης. Ασχολήθηκε με την αυτοδιοίκηση από νεαρή ηλικία σε όλες τις βαθμίδες της. Το 2009 υπήρξε για λίγους μήνες μέλος του ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ. Από το 2011 έως το 2014 ήταν εκτελεστικός γραμματέας της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας και Θράκης, ενώ από το 2019 είναι εκλεγμένος περιφερειακός σύμβουλος επικεφαλής παράταξης της αντιπολίτευσης.